you can by me all the diamonds in the world, you can run miles for me, you can scream my name but you will never say to me that you are sorry

just nu sitter jag hemma och lyssnar på musik bara idag har det varit en städar dag för igår va lisa å johanna här så åt vi chips å drog ut och sen gick vi in igen haha vi gjorde inte så mycket.
Sen skypade vi med gustav n i flera timmar och webbade till typ 4 på natten minns inte, vaknade 12 och diskade tills mamma skulle komma hem sen efter ett tag drog lisa t emilie och jag lagade lunch.
Orkade inte duscha så gör det imorgon är så otroligt lat och saknar min alicia som ska vara borta med sin fittfula pojkvän i vemdalen i en hel jävla vecka..
aja imorgon eller onsdag kommer mina rosa airmax shit vad jag längtar 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: