svartsjuka tjejer och svartsjuka killar

SVARTSJUKA TJEJER: Otroligt överdrivna och blir sur om deras kille skulle gilla en bild på en tjej eller en status en tjej har gjort.
Dom flesta svartsjuka tjejer är så överdrivna och vissa lite mindre som att dom blir sur om killen skulle tillexempel vara med en tjejkompis, visst jag förstår kanske vara på gården som kompisar eller på stan men killar som går hem till tjejkompisen eller tar hem hon.
där går dom övergränsen, lixom ''kolla på film'' betyder inte alltid kolla på film och det slutar oftas om man ligger i soffan kanske och ser en film blir det mer.
Då tycker jag att flickvännen har jätterätt att bli sur och orolig om dom ska börja och gå hem till varann. men det där med att gå på stan och det visst flickvännen kan bli sur men det gäller att lita på varann i ett förhållande och kan man inte lita på varann i ett förhållande kommer det inte hålla länge då är det lika bra att göra slut tycker jag.
 
 
SVARTSJUKA KILLAR: vissa tillåter inte ens flickvännen att få vara i närheten av killar eller killkompisar och det tycker jag är fel.
man måste få ha killkompisar också tänk om din flickvän skulle vara bi hur skulle du lösa det då, hon kan ju lika bra va otrogen med en tjej om du förbjuder henne att vara med killar så det spelar ingen roll.
ska du förbjuda henne att vara med både killar och tjejer då får hon inte ha kompisar alls och hur kul vore hennes liv då. vissa killar tänk lite.
Men det där som jag tog upp med svartsjuka tjejer, om tjejen skulle gå hem till en killkompis osv då är det rätt att bli sur och orolig men det hänger på att lita på varann och om man har svårt för det för att man har råkat ut för det tidigare borde man prata med sin flickvän/pojkvän om det innan vad man har varit med om kanske otrohet eller liknade.
Men nu har jag skrivit på svartsjuka tjejer och svartsjuka killar som alla vore hetro men så är det ju inte men ni förstår vad jag menar med texten och vad jag försöker komma fram till. Och till er par som litar på
 
varann och är jätte kära , grattis till er och hoppas det håller länge :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: