en tisdag / Emelie Magnefors födelsedag

Kom hem från skolan för några timmar sen jag drog hem för jag va less och irreterad. Började skolan klockan halv 10 för jag går inte på idrotten så åkte snabbt till ica och köpte en cola till emilie haha och hade lektion sen pratade jag med my lite också för första gången på länge , jag saknar henne väldigt mycket. Sen pratade jag med helin jouline och emilia ett tag och sen kom husse till min skola så jag pratade med han, mötte upp tova och gick på stan ett tag, sen tog jag bussen hem. Ingen speciell dag för mig, Också fyller Emilie Magnefors år idag grattis till henne som fyller 17 år idag, hon går i min klass Emelie är sjukt snäll och jätte fin och förtjänar verkligen det bästa och hoppas hon får en bra födelsedag med sin pojkvän familj och vänner, kärlek till dig <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: